19 лютого-21 лютого
1. Зареєтруватия(заповнити анкету)2. Створити хмарку в сервісі https://wordart.com/
Перекласти сторінку на російську мову
Зареєструватися
Натиснути create+
Додати слова по темі (words)
Обираємо форму (shapes)
Обираємо шрифт(fonts) - Linux Biolinum
Натискаємо Visualize
Вверху є надпис share(знайти HTML код)
Інструкція до сервіса https://www.youtube.com/watch?v=7Ezd_UKEbUU
3. Презентувати свою фігуру в довільній формі
4. Розвязати інтерактивну вправу і знайти ключеве слово
https://learningapps.org/watch?v=prhcsrk8a18
22 лютого - 25 лютого
1. Вікторина https://docs.google.com/document/d/1YS_aRUklLXy2tOD4LdBKRcIHplnWWiBGvd6LnbMIzJM/edit
2. Вам потрібно показати застосування ваших фігур у мистецтві(архітектура, скульптура, музика,література, живопис)
3. Потрібно виготовити композицію, малюнок із своїх фігур, аплікацію Старші класи, у яких поосторві фігури, повинні їх виготувати.
4. Розвязати інтерактивну вправу і знайти ключеве слово
https://learningapps.org/watch?v=p8bpnbnz518
26 лютого - 28 лютого
1. Великий педагог, мудрий учитель, у палкому серці якого жила велика доброта та любов до всього світу, який не лише навчав, а й прищеплював кожній дитині найкращі людські якості, виховував доброту, чуйність, людяність, патріотизм, любов до батьків, до людей і до рідної землі. Він сказав такі слова: "У школі два основні предмета – рідна мова і геометрія. Одна вчить людину грамотно викладати думки, друга – дедуктивному мисленню.". Хто ця людина ви взнаєте, розвязавши задачі і данні задач розташувавши в порядку зростання.
- Знайти площу квадрата, якщо його сторона дорівнює 7 см. К
- Чому дорівнює сторона квадрата, якщо його площа 100 кв. см У
- Знайти периметр квадрата, якщо його сторона дорівнює 11 см Н
- Чому дорівнює сторона квадрата, якщо його периметр дорівнює 84 см М
- Чому дорівнює периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 9 см, 12 см, 8 см И
- Чому дорівнює одна сторона трикутника, якщо дві інші дорівнюють 7 см і 14 см, а периметр дорівнює 35 см О
- Знайти площу прямокутника зі сторонами 9 см і 14 см Й
- Знайти периметр прямокутника зі сторонами 9 см і 14 см С
- Знайти одну сторону прямокутника, якщо друга дорівнює 8 см, а площа - 96 кв.см Х
- Знайти одну сторону прямокутника, якщо друга дорівнює 8 см, а периметр - 20 см С
- Знайти обєм куба, якщо його ребро дорівнює 3 см Л
- Знайти обєм паралелепіпеда, якщо його ребра дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см И
- Знайти суму ребер паралелепіпеда, якщо вони дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см Ь
2. Дуже скоро ми будемо святкувати річницю дня народження людини , про яку ці слова :"Він був людиною універсальних обдарувань та інтересів. Все його життя і творчість були присвячені українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуться мова, культура та історія народу, а люди будуть щасливими. Всі, звичайно, здогадалися ,хто це(?)
Розвязавши ці рівняння, ви дізнаєтеся:
- В якому році народився поет?
(х+86):10=19
- В якому році помер поет?
(х-361):15+5=105
- Скільки років було поетові,коли вийшла його збірка поезій "Кобзар"?
(5х+70):4+7=57
3. Розвязати інтерактивну вправу і знайти ключеве слово
https://learningapps.org/display?v=pzfzi1mon18
https://learningapps.org/display?v=pzfzi1mon18
1 березня 4 березня
1.Усі ви знаєте про найцікавішу з наук - математику. Це - цариця наук. Ми не тільки вивчаємо формули, теореми, не тільки вчитеся
розв'язувати вправи та задачі, а й хочемо ознайомитися з історією розвитку
математики, біографіями людей, які своє життя присвятили цій чудовій науці. Ваше завдання - знайти цікаві факти із життя математиків і створити буклет.
2. Написати невеликий твір «Як би людина жила без математики?»
3.Дати відповіді на запитання вікторини
4. Розвязати інтерактивну вправу і знайти ключеве слово
https://learningapps.org/display?v=p6g7j7iuk18
https://learningapps.org/display?v=p6g7j7iuk18
Немає коментарів:
Дописати коментар